Email Marketing
Wat is Email Marketing?
Ben je op zoek naar een email marketing bureau? Dan hoef je niet verder te zoeken. Bij GetForward kennen we alle ins en outs van email marketing zodat jij het maximale uit je mailinglijst kan halen. Wij helpen je graag met het vergaren van een grote en relevante mailinglijst. Met het goed inzetten van email marketing zorg jij voor een betere binding met je huidige klanten en zorg je voor een stijging van je omzet.
Voordelen van Email Marketing
- Integratie met jouw huidige CRM-systeem
- Een van de goedkopere kanalen om in te zetten
- Écht gepersonaliseerd op de ontvanger
Ben je benieuwd wat jij kan verbeteren met jouw email marketing? Wij maken graag een gratis en vrijblijvende email marketing scan voor jouw bedrijf.
Bekijk onze werkwijze:
Inventarisatie
Om online te gaan groeien moet je een goed beeld hebben van je eigen doelstellingen en het gedrag van de doelgroep.
Strategie
De strategie is de manier hoe we de doelstellingen gaan behalen. Bij de strategie gaan we opzoek naar kansen om te groeien.
Implementatie
We gaan de gekozen strategie uitvoeren. We monitoren constant de gang van zaken en sturen bij waar nodig.
Optimalisatie
Vervolgens gaan we op basis van verkregen inzichten de resultaten optimaliseren, voor het behalen van het uiterste rendement.
Wat is een Email Marketing Scan
GetForward is als email marketing bureau, specialist in het opzetten van succesvolle email marketing. Vanuit dit specialisme hebben wij een scan ontwikkeld waaruit we jouw email campagnes op een viertal factoren beoordelen:
Flow
Heb jij een flow opgesteld voor jouw email marketing en heb jij deze geautomatiseerd waar mogelijk?
Content
Hoe scoort de content van jouw mailing? Zijn de opening- en doorklikpercentage goed?
Mailingbestand
Is de data in jouw mailinglijst up to date en verrijkt met voldoende data om gepersonaliseerde emails te kunnen maken?
Conversie
Wat zijn de opbrengsten uit je email campagnes? En waar zit nog ruimte om de opbrengsten te verhogen?
Over GetForward
Aan de weg timmeren gaat het snelst als je iedereen laat doen waar hij/zij goed in is. Het DNA van ons team bestaat uit mensen die zowel in hun privéleven als op werkgebied alles uit het leven halen. Dit doe je naar onze mening door te experimenteren. Wij noemen het liever ‘doordacht experimenteren’ en dat komt goed van pas met het werk wat we doen. Analytisch bekijken wat goed is, waar verbetering nodig is en daar op sturen.