Remarketing

element dienstenpagina's getforward
Direct vooruit gaan?

Ronald van den Berg

Ik help je het maximale uit je remarketing te halen!

Wat is Remarketing?

Inmiddels weten we dat niet elke websitebezoeker naar zijn eerste websitebezoek al direct contact opneemt of wat koopt. Om toch in contact te blijven met je websitebezoekers is retargeting het middel om waarde te creëren.

Voordelen van Remarketing

Ben je benieuwd wat jij kan verbeteren met jouw retargeting? Wij maken graag een gratis en vrijblijvende retargeting scan voor jouw bedrijf.

Bekijk onze werkwijze:

Inventarisatie

We brengen de huidige funnel in kaart en bekijken hoe vaak en waar in de funnel jij je bezoekers bereikt.

Strategie

We zetten een ideale strategie op, waar we ervoor zorgen dat we een websitebezoeker precies vaak genoeg benaderen.

Implementatie

Het verhogen van de opbrengsten per websitebezoeker is begonnen. Je websitebezoekers zullen meer engaged zijn.

Optimalisatie

Vervolgens gaan we op basis van verkregen inzichten de resultaten optimaliseren, voor het behalen van het uiterste rendement.

Wat is een remarketing scan?

Bij een remarketing scan kijken we breder dan alleen maar de huidige inzet van retargeting. We kijken namelijk naar hoe de conversiefunnel is opgebouwd. Of in simpelere woorden gezegd: welke stappen doorloopt een websitebezoeker voordat hij daadwerkelijk tot aankoop overgaat. Hoe goed jij je websitebezoekers bereikt doen we door te kijken naar de volgende punten:

Kanalen

We maken inzichtelijk wat jouw zichtbaarheid is binnen de verschillende kanalen.

Effectiviteit

Zet je al retargeting in? Dan kijken we naar de effectiviteit hiervan.

Bezoekers

Hoeveel van je website bezoekers komen terug? Weten ze je nog te vinden?

Advies

Binnen welke kanalen gaan we retargeting inzetten?

Waarom kiezen voor remarketing?

Bovenaan de pagina hebben we uitgelegd dat een websitebezoeker vaak meerdere bezoeken erover doet om tot een aankoop over te gaan. We kunnen de vuistregel hanteren dat hoe groter het uit te geven bedrag is, hoe meer touchpoints en benodigd zijn. Een van de meest geschikte manieren om deze touchpoints te creëren is het inzetten van retargeting.

Het algemene beeld is retargeting alleen ingezet kan worden in het Google Display Netwerk. Dit is niet het geval. Ook kunnen we retargeting inzetten in de verschillende social media kanalen. Door gebruik te maken van meerdere kanalen haal je nog meer uit je retargeting.

Niet alleen tijdens het aankoopproces, maar ook na de aankoop is het van belang om na te denken over de mogelijkheden van retargeting. Heb je een product waarbij er sprake is van herhalingsaankopen? Dan is het verstandig om na te denken over retargeting van websitebezoekers die een aankoop hebben gedaan. Natuurlijk zorgen we ervoor dat deze doelgroep met een andere boodschap wordt benaderd.

Uiteraard kan jouw organisatie een product of dienst aanbieden die slechts eenmalig wordt gekocht of gebruikt. Dan kunnen we nog naar de mogelijkheden kijken om deze bezoekers te retargeten met complementaire producten. Mocht dit ook niet relevant zijn, dan is het van belang om deze doelgroep uit te sluiten van retargeting.

Wil je weten of het gebruik maken van retargeting van toepassing is voor jou organisatie? Laat dan een bericht achter en we bekijken samen de mogelijkheden!

Zij gingen je voor:

Klaar om vooruit te gaan?

Contact

Zoekmachine adverteren bureau

Retargeting Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Contentcreatie Scan

Hoe kunnen wij je helpen?

Sea specialist

Contact

GetForward maakt gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij relevante content tonen die bij je aansluit, je website instellingen onthouden en bezoekersgedrag analyseren.

Gratis google analytics ebook

GRATIS E-BOOK

Leer in 5 eenvoudige stappen hoe jij inzicht krijgt in jouw online verkeer met Google Analytics.

Vragen? Bel direct naar: +31 85 13 00 877

Of laat je telefoon nummer achter. Dan bellen wij jou binnen 2 uur!

Vragen over socials of ads? Ik help je graag!

Sea specialist

Waar kan ik je bij helpen?

Solliciteer!

zoekmachine optimalisatie bureau

Bing Ads Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Content Marketing Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Facebook Ads Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Instagram Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Snapchat Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

LinkedIn Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Youtube Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Pinterest Scan

zoekmachine optimalisatie bureau

Spotify Scan

Zoekmachine adverteren bureau

Google Ads Scan