Display Advertising
Wat is Display Advertising
Adverteren in het display netwerk is een effectieve methode voor verschillende bedrijfsdoelstellingen. Het inzetten van dynamische display advertenties of HTML-5 banners zorgt ervoor dat jij je doelgroep op een optimale manier kan bereiken.
Voordelen van Display Advertising
- Geschikt voor retargeting van jouw website bezoekers
- Ideaal voor een branding strategie
- Met elk budget mogelijk
Ben jij benieuwd hoe jouw huidige advertenties scoren? Wij doen graag gratis een display ads scan van jouw display advertenties.
Bekijk onze werkwijze:
Inventarisatie
Om online te gaan groeien moet je een goed beeld hebben van je eigen doelstellingen en het gedrag van de doelgroep.
Strategie
De strategie is de manier hoe we de doelstellingen gaan behalen. Bij de strategie gaan we opzoek naar kansen om te groeien.
Implementatie
We gaan de gekozen strategie uitvoeren. We monitoren constant de gang van zaken en sturen bij waar nodig.
Optimalisatie
Vervolgens gaan we op basis van verkregen inzichten de resultaten optimaliseren, voor het behalen van het uiterste rendement.
Wat is een Display Scan?
In de display scan doen wij een uitgebreide audit op jouw display campagnes. Wij nemen je display campagnes onder de loep en laten direct zien waar er nog kansen liggen. Dit doen we door je campagnes te beoordelen op de volgende variabelen:
Formaat Ads
In welke formaten zijn jouw advertenties opgemaakt? Mis jij nog formaten?
Huisstijl
In hoeverre komen de advertenties overeen met de huisstijl? Consistentie is essentieel voor branding.
Doelgroep bepaling
Hoe heb jij de doelgroep ingesteld? Hoe relevant is de doelgroep die jij target?
Diversiteit
Voor verschillende doelgroepen kun je verschillende banners gebruiken. In hoeverre gaat dit goed bij jou?
Over GetForward
Aan de weg timmeren gaat het snelst als je iedereen laat doen waar hij/zij goed in is. Het DNA van ons team bestaat uit mensen die zowel in hun privéleven als op werkgebied alles uit het leven halen. Dit doe je naar onze mening door te experimenteren. Wij noemen het liever ‘doordacht experimenteren’ en dat komt goed van pas met het werk wat we doen. Analytisch bekijken wat goed is, waar verbetering nodig is en daar op sturen.